JAVNI OGLAS ZA PRODAJU SLUŽBENOG MOTORNOG VOZILA U VLASNIŠTVU JU CENTAR ZA SOCIJALNI RAD VISOKO PUTEM JAVNOG NADMETANJA – LICITACIJE

Na osnovu Odluke o prodaji službenog motornog vozila u vlasništvu JU Centar za socijalni
rad Visoko, broj: 01-1-6/22 od 23.02.2022. godine, direktor JU Centar za socijalni rad
Visoko objavljuje:

J A V N I  O G L A S

ZA PRODAJU SLUŽBENOG MOTORNOG VOZILA U VLASNIŠTVU JU CENTAR
ZA SOCIJALNI RAD VISOKO PUTEM JAVNOG NADMETANJA – LICITACIJE
1.PREDMET JAVNOG OGLASA
1.1. Predmet javnog oglasa je prodaja službenog motornog vozila u vlasništvu JU Centar za
socijalni rad Visoko i to sistemom prikupljanja zatvorenih pisanih ponuda- licitacijom za izbor
najpovoljnijeg ponuđača kako slijedi:

  1. Marka i tip vozila  OPEL CORSA, Broj šasije WOL000078V4072274, Broj motora/vrsta motora 19607623, Godina proizvodnje  1996, Početna prodajna cijena 406,90 KM.

2.NAČIN JAVNE PRODAJE-LICITACIJE
2.1. Vozilo koje je predmet javne prodaje-licitacije prodaje se pojedinačno ponuđaču koji
ponudi najvišu cijenu za vozilo.
3.PRAVO UČEŠĆA
3.1. Pravo učešća u postupku javne prodaje-licitacije imaju sva pravna i fizička lica koja uz
zatvorenu ponudu i prije utvrđenog roka uplate kauciju/depozit u iznosu od 10% početne
cijene vozila za koje licitiraju, odnosno iznos od 40,69 KM. Pravna i fizička lica koja nisu
položila kauciju te dostave dokaz o tome uz prijavu na Javni oglas, ne učestvuju u licitaciji.
3.2. Kaucija/depozit se uplaćuje na račun Grada Visoko – depozitni račun broj:
1990470004018370, koji se vodi kod SPARKASSE BANK, svrha uplate: javno nadmetanje
–licitacija u JU Centar za socijlani rad Visoko” vrsta prihoda 722791, općina 098.
3.3. Učesnicima u postupku javne prodaje-licitacije čije ponude ne budu prihvaćene uplaćena
kaucija/depozit od 10% bit će vraćena na račun u roku od 8 dana nakon završetka javne

prodaje-licitacije, dok će uplaćena kaucija od strane najpovoljnijeg ponuđača biti smatrana
dijelom avansne uplate te uračunata u kupoprodajnu cijenu i neće se vratiti.
3.4. Ukoliko učesnik licitacije, čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, odustane iz bilo
kog razloga od ponude i od zaključenja ugovora gubi pravo na povrat uplačene kotizacije.
3.5. Pravo učešća u postupku licitacije nemaju zaposlenici JU Centar za socijalni rad
Visoko, sekretar i članovi Komisije za prodaju službenih motornih vozila u vlasništvu JU
Centar za socijalni rad Visoko, kao ni članovi njihove uže porodice.

4.PREGLED VOZILA
4.1. Vozilo koje je predmet licitacije prodaje se po principu „viđeno-kupljeno“, bez
naknadnih prigovora i žalbi koje se odnose na predmet prodaje. Vozilo se može pogledati na
parkingu JKP Gradska groblja Visoko, svaki dan od dana objave javne licitacije, u periodu od
11:00 do 14:00 sati uz prethodnu telefonsku najavu kontakt osobi. Kontakt osoba je Bučuk
Salih telefon broj: 032/735-835.

5.DOSTAVLJANJE PONUDE
5.1. Ponude se dostavljaju lično ili putem pošte u zatvorenoj (neprovidnoj) koverti na kojoj
treba na poleđini napisati ime i prezime (za fizička lica), naziv ponuđača (za pravna lica).

Na prednjoj strani koverte obavezno navesti „Ponuda za prodaju službenog motornog
vozila u vlasništvu JU Centar za socijalni rad Visoko putem licitacije-NE OTVARATI“.
5.2. Krajnji rok za dostavljanje ponuda je 31.01.2025. godine do 13,00 sati, na protokol JU
Centar za socijalni rad Visoko ili na adresu JU Centar za socijalni rad Visoko, ul.
Islamovića 10, 71300 Visoko.
Ponude dostavljene nakon navedenog roka, bez obzira na način slanja i dostave, neće se
uzeti u razmatranje.
5.3. Javno otvaranje ponuda uz prisustvo zainteresiranih ponuđača održat će se  03.02.2025.
godine u 13,00 sati, u prostorijama JU Centar za socijalni rad Visoko.
5.4. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači, fizička lica lično ili po punomoćniku, uz
predočavanje identifikacijskog dokumenta, te osoba koja je ovlaštena da zastupa pravno lice
ili punomoćnik za učešće u postupku javne prodaje-licitacije, uz predočavanje ovlaštenja.
6.SADRŽAJ PONUDE
6.1. Podaci o fizičkom licu: ime i prezime, adresa i broj telefona, broj tekućeg računa i
ovjerena kopija identifikacionog dokumenta.
6.2. Podaci o pravnom licu: naziv pravnog lica, adresa i broj telefona, potpis ovlaštene osobe
i pečat, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje u postupku javne prodaje-licitacije,
kopija rješenja o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra, ovjeren od
strane nadležnog organa ili notara i broj poslovnog računa.

6.3. Popunjen Obrazac za cijenu ponude (cijenu iskazati isključivo u konvertibilnim
markama)- može se preuzeti na web stranici Grada Visoko (www.visoko.gov.ba) ili u
prostorijama JU Centar za socijalni rad Visoko.
6.4. Dokaz o izvršenoj uplati kaucije/depozita u iznosu od 10% početne vrijednosti
automobila.
6.5. Ponudu mora potpisati podnosilac ponude, a ukoliko je ponuđač pravno lice, ista mora
biti i ovjerena pečatom pravnog lica.
6.6. Prihvatljivom ponudom smatra se svaka ponuda koja sadrži podatke iz tačke 6.1. do 6.5.
Postupak javne prodaje će biti punovažan i u slučaju da ponudu dostavi samo jedan ponuđač.

7.POSTUPAK JAVNE PRODAJE-LICITACIJE
7.1. Prije početka javnog otvaranja prispjelih ponuda ponuđač može na osnovu pismenog ili
usmenog zahtjeva povući ponudu, te će mu ponuda biti vraćena neotvorena. Ponuđaču koji
povuče svoju ponudu uplaćena kaucija/depozit od 10% neće biti vraćena. Ponuđač neće moći
povući ponudu ukoliko je Komisija započela javno otvaranje primljenih ponuda.
7.2. Komisije otvara primljene ponude čiji se sadržaj unosi u listu ponuđača koja sadrži:
naziv ponuđača, redni broj ponude po prispijeću, ponuđeni iznos i prihvatljivost ponude.
7.3. Nepotpune ponude, neprihvatljive (koje ne sadrže podatke iz tačke 6.1 do 6.6.) neće se
razmatrati u daljem postupku javne prodaje.
7.4. Ponude ispod početne cijene neće biti uzete u razmatranje.
7.5. Nakon razmatranja liste ponuđača, Komisija utvrđuje najpovoljniju ponudu, o čemu
usmeno obavještava prisutne ponuđače. Komisija proglašava pobjednika javne prodaje-
licitacije.
7.6. Ako se na poziv za javnu prodaju-licitaciju odazove samo jedan ponuđač s prihvatljivom
ponudom, Komisija ga proglašava pobjednikom javne prodaje-licitacije.
7.7. Kriterij za vrednovanje ponuda je najveća ponuđena cijena.
7.8. Ako se prijave dva ili više ponuđača sa prihvatljivom ponudom i istom cijenom, koja je
ujedno i najveća cijena ponude, Komisija će pobjednikom proglasiti ponuđača koji je ranije
dostavio ponudu po datumu i vremenu prijemnog štambilja protokola, odnosno datumu
predaje pismena u PTT službe. Ukoliko su ponude predate putem PTT službe istog datuma i
u isto vrijeme a cijena ponude dva ili više ponuđača je ista i ujedno najveća onda će Komisija
organizovati usmeno nadmetanje između ponuđača koji su ponudili najveću cijenu.

8.OBAVEZE KUPCA
8.1. Ponuđač čija je ponuda najpovoljnija, odnosno kupac, je dužan pristupiti zaključenju
kupoprodajnog ugovora o kupovini motornog vozila u roku od 3 (tri) dana po završetku
licitacije.
8.2. Kupac je dužan za kupljeno vozilo uplatiti licitirani iznos postignute cijene odmah ili u
roku od 3 (tri) dana od dana obostranog potpisivanja ugovora,umanjeno za uplaćeni depozit.
8.3.Uplata kupoprodajne cijene izvršiće se na račun GRADA VISOKO – depozitni račun
1990470004018370 – vrsta prihoda 722791, općina 098, koji se vodi kod SPARKASSE
BANK d.d. sa naznakom uplata ostatka sredstava za kupovinu motornog vozila Opel corsa.
8.4. Prodaja vozila vrši se po principu „viđeno-kupljeno“, što isključuje sve naknadne
prigovore i reklamacije od strane kupca po pitanju kvaliteta i eventualnih nedostataka na

vozilima, koje se neće razmatrati. Vozilo se preuzima u viđenom stanju, po uplati ugovorene
cijene. Sve poreze, troškove prenosa vlasništva, transporta, i ostale troškove u skladu sa
zakonskim propisima snosi kupac.

8.5. Primopredaja vozila izvršit će se odmah nakon predočenja dokaza o izvršenoj uplati
kupoprodajne cijene.
8.6. Ukoliko kupac ne potpiše ugovor o kupoprodaji u roku od tri dana po završetku licitacije
ili ne uplati iznos kupoprodajne cijene, uplaćena kaucija od 10% neće biti vraćena, nego će se
smatrati javnim prihodom grada Visoko. JU Centar za socijalni rad Visoko će zaključiti
ugovor sa slijedećim najpovoljnijim ponuđačem. Ukoliko i drugorangirani ponuđač ne uplati
puni iznos kupoprodajne cijene u roku od 3(tri) dana od dana obostranog potpisivanja
ugovora JU Centar za socijalni rad Visoko će donijeti Odluku o izboru trećerangiranog.
Ukoliko i trećerangirani ponuđač ne uplati kupoprodajnu cijenu u roku od 3 (tri) dana od
dana obostranog potpisivanja ugovora JU Centar za socijalni rad Visoko će poništiti Javni
oglas.
9. DODATNE INFORMACIJE
9.1. Sve informacije u vezi sa javnom prodajom-licitacijom mogu se dobiti svaki radni dan u
vremenu od 12,00 do 14,00 sati na broj telefona 032/735-835 (Salih Bučuk).

9.2. JU Centar za socijalni rad Visoko zadržava pravo da prihvati ili odbije ponude, obustavi
ili poništi javnu prodaju-licitaciju vozila po ovom Javnom oglasu u bilo kojoj fazi, bez
obrazlaganja sve do momenta uplate kupoprodajne cijene.

 

TEKST JAVNOG OGLASA MOŽETE PREUZETI OVDJE.

 

OBRAZAC ZA CIJENU PONUDE MOŽETE PREUZETI OVDJE.